Gå til innhold

Huff, det rant blod når jeg stod opp i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bekymret nå må jeg si. Våknet av at tlf ringte og det var pussig nok min gynekolog som kunne si at jeg måtte ta en ny celleprøve når jeg ikke var gravid lenger. De hadde visst fått for lite vev (orker ikke spekulere på hva det betyr).

Med det samme kjente jeg det rant nedi trusa, og det var masse blod. Sa det til han og jeg skulle ringe legen min først for å få en henvisning eller muligens komme inn på sykehuset for en ul.

Etter en og en halv time ringte de opp igjen (legekontoret) og kunne si at jeg kunne få komme inn til en samtale kl. 15 i dag. Samtale?? Jeg sa jo at jeg ville på en ul, for dette var ikke bare en sporblødning. Da måtte man helst blø flere ganger sa kontordama, før jeg kunne få ul?!

Herregud, blir så irritert! Blir ikke noe roligere av å sitte å høre på en mann si at det trenger ikke bety at noe er galt.

Heldigvis får jeg komme inn til gynekologen min 14.20 i dag, må bare betale, og det gjør jeg gladelig. Minner meg om sist når jeg hadde hematomer i livmora som kom ut i en styrtblødning, for så å stoppe å blø rimelig kjapt. Men de har ikke sett noe tegn til slike hematomer denne gangen. Huff, håper inderlig dette går bra. Dette kan ikke skje nå når jeg har kommet meg over hit og greier.

Beklager, dette ble langt, men måtte bare få ut et lite hjertesukk. Kryss fingrene for meg i dag da damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene for deg! Lykke til!

Skrevet

uff, skjønner hvordan du har det. har selv blødd i dette svangerskapet både i form av styrtblødning og småblødninger. hos meg skyldes det et hematom. det jeg gjorde første gangen jeg blødde var å ringe direkte til sykehuset. da var jeg bare i begynnelsen av uke 7. allikevel fikk jeg komme rett inn på ultralyd hvor de fant et foster med hjerteakjson.

nå gikk det heldigvis bra med med meg, og skal krysse fingrene for deg også. men hadde jeg vært deg hadde jeg ringt etter vakthavende gynekolog på ditt sykehus. de har alltid hjulpet meg ihvertfall.

Skrevet

og selvfølgelig masse lykke til. det går nok bra skal du se....

Skrevet

Takk:)

Sist gang hadde jeg også to slike hematomer og mange blødninger. Da hadde jeg en avtale om å bare dra til sykehuset direkte når blødningene oppsto. Trodde jeg måtte gjennom lege første gangen, men skulle heller ha ringt direkte ja sikkert.

Får satse på at alt er bra, har heldigvis ikke blødd mer.

Skrevet

Da er jeg tilbake igjen, og alt var heldigvis bra. Masse liv og røre der inne:)

Morkaken lå veldig langt nede, så han regnet med det var derfor jeg hadde blødd. Den var også på fremsiden, akkurat som sist.

Nå er jeg bare sjeleglad for at alt gikk bra:)

Skrevet

Det var veldig godt å høre:-) Lykke til videre, håper du klarer å slappe av.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...