Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei, jeg bor i Oslo og skal gifte meg i Trondheim. Det er en prøvelse.. Noen som har tips til en dyktig frisør i Trondheim (som også legger make-up)? trenger også tips ang bryllupskakebestilling..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg kan på det varmeste anbefale Silje Jonassen, Blow hairdressing. Hun er i tillegg til å være en dyktig frisør, utdannet make-up artist og jobber masse med det i tillegg til å være frisør. Jeg har planer om å bruke henne når jeg skal gifte meg:-) Hun jobbet forresten på "På Håret" på Majorstua i Oslo før hvis du har noe kjennskap til dem. Men vær ute i god tid med å bestille for hun er veldig populær Lykke til Nina Du finner kontaktinfo her: www.blowhairdressing.no
Jannamor Skrevet 24. januar 2008 #3 Skrevet 24. januar 2008 Bryllupskake er det bare en som rager høyere enn høyest i Trondheim og det er Franske Nytelser. De har FANTASTISKE kaker. De har inngått et samarbeid med Lars Lian og som er en verdenskjent konditor fra Trondheim. Så er definitivt ikke i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå