Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 trodde egentlig at slimproppen hadde gått for over 1 uke siden - hadde masse klumpete slim da. Hadde 3 cm åpning fredag, og var på føden hele mandag med det både jeg og jordmor trodde var rier - men det stoppa. Ble strippa to ganger da - og hadde en liten blødning. Nå i dag har jeg hatt litt kynnere, ikke noe vondt og så kom det først en nøttestor klump med seigt, brunaktig slim. Litt etterpå kom det en mye større klump med brunt og blodrødt slim. Slimpropp - eller resultat av stripingen? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Heisann Jeg ble strippet i går, og opplever det samme som deg. Brunt, blodrødt slim. Tror ikke dette har noe med slimproppen å gjøre, men vet ikke. Tror den er mer gjennomsiktig seigt slim. Jeg har også fått merkbart mer vondt i ryggen etter gårsdagens stripping, men ikke rier eller vannavgang. Når har du termin? Jeg har termin på søndag.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Dette var litt annerledes en det slimet du beskriver - en skikkelig seig klump... ja, ja vi får nå se. Har ikke termin før 11. februar - men har hatt 3 turer på føden allerede så de var gira på å få det overstått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå