Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre angående pengene jeg får i mammaperm tiden.. skal man gå på trygdekontoret eller nav kalles det kanskje nå. skal man gå dit og si hva man har tjent og si om man vil ha ett år med 80 prosent eller litt mindre måneder med full lønn? og når bør man gjøre dette? jeg er i uke 21 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå inn på nav.no og fyll ut skjemaene de har der, skriv ut å send inn..

 

ene er søknad om fødsels, adopsjons penger!

Andre er arbeidsgivern din som fyller ut, lønn og bekreftelse på at du jobber der! Du må sende med terminbekreftelse fra legen..

 

håper du ble litt klokere=)

Skrevet

hehe takk for svar. jeg var inne på siden nå.. forsto ikke så mye jeg.. men da vet jeg at noe må gjøres så jeg tar meg en tur på nav jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...