Gjest MyIian Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 jeg vet ikke hvordan jeg skal få takket deg nok for å ha anbefalt meg denne legen.. jeg begynte nesten å gråte isted over hvor grei han var.. han hørte på meg og var ikke vemmelig.. han tok masse prøver .. me, fibromyalgi, hjertesvikt, nyresvikt, etc etc og brukte faktisk 1 time og 25 minutter bare på meg.. hørte på alt jeg hadde å si, sjekket vannet i kroppen min, lyttet på hjertet, tok blodtrykk osv.. han var fryktelig behagelig å prate med.. så tok han blodtrykket mitt hele to ganger.. så spurte han meg hvordan de andre legene jeg hadde vært til var? så sa jeg at jeg hadde følt meg som en kriminell som ingen trodde på men at her slappet jeg mer av.. så sa han at det trodde han på, for begge gangene han tok blodtrykket mitt var det 120/80.. så det var ikke høyt i det hele tatt.. så ga han meg en henvisning til mr og ba meg komme tilbake om tre uker for å sjekke blodtrykket igjen, men han regnet nok med at det bare var høyt blodtrykk hos lege :-) Han var helt super, tusen takk!! Jeg føler meg SÅ bra nå, føler at jeg fikk litt mere overskudd bare av å få en så grundig og snill lege
Gjest irismor Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Mylian Så supert å høre =)) Godt at du likte ham og at du får den hjelpen du skal ha. Jeg sa jo at de gamle damene på jobben har lagt sin elsk på ham. Han er rolig, behagelig og grundig. Supert å få tilbakemelding om hvordan det gikk. Har tenkt på deg i dag. Klem
Gjest MyIian Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Han var kjemperolig, og veldig høflig. Og han var veldig flink til å tolke det jeg ville si men ikke sa, som f.eks at jeg er ikke noe særlig glad i å kle av meg , og det tror jeg han skjønte for da han hadde bedt om det så så han på meg også sa han, neida, du trenger ikke det , det går bra. Da blej eg superrolig, føler alltid at sånt er så ubehagelig.. Han forklarte alt han gjorde til detalj altså, av alle blodprøver, stor forskjell på han fra de andre som sier at de tar litt diverse.. og når de kommer tilbake har de ikke noe svar:-) Tusen tusen takk for at du anbefalte han til meg.. Skjønner godt at de har lagt sin elsk på han, så flink!!
Gjest irismor Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Så bra =)) Vi trives veldig godt med han som tilsynslege hos oss. Er bare så glad for at du likte han og at du får hjelp til det du ønsker. bare gøy å være til nytte c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå