Tuttelitu10 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Er det noen som har prøvd fotsone terapi mot bekkenplager?
indigo76 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jepp, og det virker veldig bra på meg! Trodde jeg kom til å bli helt invalid utover i graviditeten når det begynte såpass tidlig som 4. mnd, og bare økte på. Men så har jeg hatt flere timer med fotsone, og det ble mye bedre! Etter 3. ganger var det slik som det var da de første symptomene kom. Selvsagt så overdriver jeg aktiviteten fordi det er så deilig å endelig kunne bevege seg igjen, så det kommer jo tilbake igjen da.... (men flytter seg gjerne, fra symfyse til korsrygg, til ander siden av symfysen) Men så har jeg bare tatt en ny time eller to, og fått stor bedring igjen. Blir nok noen timer til før fødsel i mars, men selv om det koster 500 kr gangen føler jeg det er verdt det!
mor.monsen Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Ja. Mamma er naturterapaut så hun behandler meg når hun er her. Men jeg må ha jenvnlig behandling da. 8-9 dager etter siste behandling begynner smertene for alvor å komme tilbake. Fotsoneterapi og drenasje er også veldig effektivt mot hevelser i beina og hendene. På sykehuset jeg skal føde (kongsvinger) ble jeg tilbudt akupungtur mot bekkenplagene. Betalte 2 kr pr nål. Har bare fått det en gang da. Er jo ikke nok det. Skal snart begynne med modningsakupungtur der. Så da tar jeg noen nåler mot bekkenplager i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå