Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Eksen min la inn en falsk anklage om meg til barnevernet for en del mnd siden. Var til samtale der,og de har ingenting som er verdt å klandre meg for med barnet. Han la inn den klagen til barnevernet kun for å hevne seg på meg. (Ikke barnefar).. Nå har jeg fått et nytt brev fra barnevernet om at de ønsker å ha en samtale med meg for å se om de kan tilby meg og ***** noe hjelp?!? MÅ jeg gå på denne samtalen, eller kan jeg rett og slett ringe de å si at jeg ikke trenger denne samtalen og at jeg takker for tilbudet, men at jeg ikke trenger det. (De har mottatt brev fra HS om at alt står bra til med ungen og at jeg er på jevnlige kontroller, følger vaksinasjons program osv.) Jeg vil ikke ha noe hjelp fra de og jeg klarer meg utmerket. Så må jeg gå på dette, eller kan jeg takke nei?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ville gått på det møtet. Da viser du at du ikke har noe å skjule. Si at du ikke trenger hjelp. Prøv å forklar hvorfor eksen din kan ha sendt inn bekymringsmeling elr hva det nå heter. At det er eksen din sier jo sitt...Høres jo ut som om han bare vil ødelegge for deg. Og jeg ville også sagt at jeg ikke finner meg i å bli mistenkeliggjort når ingenting tyder på at ungen min har det vondt sammen med meg. Når du til og med har helsesøster på din side så burde det jo si sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå