vimsesvimsen Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Testet positivt på mandag. Tenkte jeg bare skulle tipse dere litt! Vi hadde sex hver dag i to uker rundt eggløsning og jeg lå med beina opp eller pute under meg ca 20 min. etterpå og alt det der. MEN det viktigste av alt: Les THE SECRET og prøv å leve etter den! Jeg synes ikke enda jeg klarer å være helt positiv og ikke bekymre meg, men jeg prøver!!! Bare et lite tips, vet det er mange her inne som har lest den og mange som anbefaler den videre! Nå ser det ut til at det kanskje ikke går så bra denne gangen. Har hatt endel smerter nedentil. Har vært hos legen og han målte hcg i blodet mitt og det var veldig lavt. Dette kunne visst enten tyde på at jeg er veldig kort på vei (noe som jo stemmer! Testet jo positivt bare 14 dager etter EL) eller at jeg allerede har mistet uten å blø, evt. exu. Skal tilbake på fredag og se om verdiene har steget eller sunket. Prøver å tenke positivt, og om jeg skulle ha mistet, så er det vel bare å prøve på nytt! Vet i allefall at jeg kan bli gravid nå, og det er jo bra! =) Lykke til jenter! =) Klem fra meg!
Dotten Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Takker for tips Ellers skal jeg krysse fingre og tær for at den lille spiren din holder seg vel på plass, og at det ikke er noe SA på gang! Masse lykke til!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå