godigo Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 gi vann til en på 6,5 mnd.. han vil ikke ha,, tar flaska i munnen,men tygger kun på smokken.. vil ikke drikke noe... noen som har noen tips?
r r r Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Prøv med en vanlig kopp eller et glass når. Han er stor nok til det. Evt. kan du jo bruke tutekopp slik at vannet renner inn i munnen.
godigo Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 hvilken tutkop vil du anbefale ? prøvde med en,men den måtte han suge ut selv,og d var han ikke så veldi gla i..
r r r Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Enten så tar du ut den ventilen som er inni koppen ogs som gjør at de må suge (den plastskiven i en Avent-kopp f.eks.). Men jeg ville jo anbefalt et glass jeg da. Mine unger har forsøkt dette fra de var små. De forstår det veldig fort og det var mye mere stas for dem. Skjønner jo det for de vil jo gjøre som oss andre. Men det fungerer jo bare hvis de sitter sånn noenlunde oppreist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå