Gå til innhold

Dere med 7 seter (sharan, galaxy e.l.)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere bilen deres blir tregt varm?? Vi har vår andre galaxy, den første hadde tilleggsvarmer så den var god, men den vi har nå synes jeg aldri blir god og varm. Har en "rottebil" ved siden av og den er jo varm før jeg er på butikken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den tysk importert??

DE har andre "varmegreier" end oss, så da kan man kjøpe en anden termostat og sette i

Skrevet

Denne er faktisk norsk og den andre var belgisk....

Skrevet

Så var der ikke det store hjelp i mit tip :-)

-vi har hatt 2 tyske og begge måtte vi skifte da de var så kolde

Skrevet

Har Grand Voyager, og den blir kjapt varm. Men tar litt lengre tid enn en "vanlig" bil, ja.. Er jo mer å varme op :0)

Skrevet

Vi har nettopp solgt vår Sharan, men den brukte god tid på å varme seg opp; min lille polo er varm på 123. sharan var forøvrig importert fra Belgia. Den hadde heller ikke setevarmer, noe som er helt genialt når bilen er iskald.

Skrevet

Vår har setevarmer også da i og med den er norsk, men selv om den er stor synes jeg den er for treg... Men da er det i allefall noen som har følt det samme da.

Skrevet

Vår sharan er tysk og hadde delvarmer, nå er delvarmeren ødelagt så den bruker utrolig laaang tid på å bli varm

Skrevet

Hehe, vil bare si at det har noe med drivstoffet også å gjøre:) En diesel bil blir mye senere varm enn en bebsin bil:) thihi, damer altså:)

Skrevet

Men begge galaxyene våre har vært diesel, men å sammenlikne med rotta blir jo litt feil men så jævlig stor forskjell og så jævlig tregt varm går nesten ikke ann. Drit lei bilen.

Skrevet

Vi ahr en 7seter Chrysler stow`n go,Town and country, og den blir varm kjempefort.

Skrevet

Galaxy, og flere andre store biler blir tregt varme, rett og slett fordi nye varmeapparater i bilene slik sett ikke er beregnet på norsk vinter. Vi har tilleggsvarme, og det er nødvendig!

 

Da vi kjøpte den bilen vi har nå, en Ford S-max, så ble vi absolutt anbefalt å kjøpe med tilleggsvarme, på bakgrunn av at standard varmeapparat rett og slett ikke er godt nok. Dumt, men sånn er det visst....

 

Skrevet

Vi har en Transporter, blir raskt varm fremme, men bakover ville det tatt dager å få varme, om det ikke er for at vi har webasto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...