Gå til innhold

Gave til samboer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sålyst til å gi han noe som forklarer litt hvor mye det har betydd for meg at han har vært en så støtte for meg gjennom hele graviditeten.. Jeg har sliti veldig både psykisk og fysisk og jeg trur at hadde det ikke vært for han så hadde det gått nedenom og hjem med meg..

Jeg er bare veldig tom for ideer til hva det kunne vært...???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken prisklasse tenker du på...? Det trenger jo ikke å være en ting, de fleste har jo nok med ting... hvis du orker, ikke er for sliten, skulle du kunne ta med han på en resturang han liker, eller bestille en spaweekend å bare reise bort dere to, eller gjøre pic-nic og kjøre/gå på tur til en fin plass - fint å gjøre noe sammen synes jeg. Eller kjøpe blomster - min kar synes det er stas å få blomster, det er en fin og enkel ting å gjøre for noen du er glad i! Lage enn god middag hjemme med litt romantiske lys og stas på bordet?

Skrevet

Det er det som er problemet ser du at den siste tiden har jeg vært inn og ut av sykehuset og får ikke lov til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen.. Så han steller for meg hele tiden da..

Skrevet

Prisen har egentlig ikke noe å si, det han har gjordt for meg kan ikke settes noe prislapp på..

Skrevet

Du kan gi han noe skikkelig fint når babyen er kommet ut og du har fått litt overskudd tilbake.

Og ikke kjøp han en teit ting, ta og lag noe, eller opplev noe sammen.

Få mammaen eller noen du stoler på til å være barnevakt noen timer når den verste barseltiden er over, så tar du han med på en overraskelse tur på kino el.

Eller når du føler deg litt ovenpå og babyen sover, så bestiller du mat og har på stearinlys etc.

Den beste gaven er og ikke glemme han når babyen er kommet ut.

Skrevet

Den største gaven du kan gi ham er barnet dere venter..Ingennting kan overgå det ;-)

Skrevet

Takker for fine svar...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...