apea28 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Samme innlegg som på fødselsdebatten. det nærmer seg fødsel og jeg skal føde på Ullevål, hører alltid så mye negativt så kan ikke dere som vil legge inn en positiv tråd om Ullevål her.. Har så lyst høre om fine erfaringer og fint personale. Alle steder og avdelinger har sine feil, men jeg ønsker ikke å fokusere så veldig mye på det negative nå i dagene før termin. Så om dere vil så hadde det vært kjempe fint med en positiv erfaringstråd her..
Nora 82 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 hei jeg fødte på ullevål 2005. var en veldig fin og trygg fødsel. tok lang tid og var forskjellige jordmødre innom,klart man har bedre kjemi med enkelte,men følte meg alltid trygg. er jo et stort sykehus hvor de løser mange kritiske tilfeller.synes det var trygt å tenke på hvis noe skulle skje. vi fikk bo på hotellet i 4 døgn,gratis mat og med jordmor-tlf. man løfter av røret og spør hvis det skulle være noe. har valgt det samme nå igjen,termin i mai. bare spør om alt du lurer på når du er der. det er jobben deres å svare deg! lykke tl ,prøv og slapp av. pust og vit at lykken er stor og det er en konstruktiv smerte når du føder. for hver ri er du nærmere målet!! lykke til
apea28 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk, det hjelper på en nervøs førstegangs og få høre sånt. Veldig sant det du skriver om hver ri, er jo faktisk nærmere målet for hver uansett hvor vondt det nå blir!! :-) Gleder meg likevel til det er over og prøver tenke at om 3 uker så er hun ute uansett, da må jeg ha blitt satt igang og jenta kommet. :-)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg fødte på føde B november 2006 og var superfornøyd med absolutt alt!! De jordmødrene jeg hadde var bare helt utrolige, hadde i grunn bare en, da jeg kom omtrent midt i vaktskifte, og hun var fantastisk. Hun ordnet og fikset og babyen kom nøyaktig når hun hadde forutsett det! All ære til personale og alt på Ullevål for at de gjorde min fødsel til en nydelig opplevelse. (jeg hadde skikkelig fødselsangst, men er kurert!!) LYKKE TIL!!
-Loppa- Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har en kusine og en venninne som har født der, begge var strålende fornøyd med personalet og oppholdet
Nora 82 Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 så bra. ja er vondt selvfølgelig,men det går over! de fleste velger jo å gjøre det opptil flere ganger! helt utrolig at det går an! lykke til igjen
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Mener å huske at jeg var på A (men er ikke heeelt sikker). Hadde en igangsatt fødsel i uke 17 pga MA, så er jo ikke helt det samme, MEN de var heelt fantastiske der!! En herlig jordmor, som jeg fortsatt har litt kontakt med. Ble tatt så godt vare på og følte meg relativt trygg der, så har ikke et vondt ord om dem. =)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Fødte på føde B for en uke siden og hadde en drømmefødsel og en helt fantastisk jordmor! Ringte ned noen ganger på grunn av lite liv, mistanke om vannavgang etc, og fikk alltid komme inn på kontroll med en gang. Føler jeg har blitt kjempegodt tatt vare på og følte meg veldig trygg når fødselen endelig startet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå