TurangaLeela Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Det er bare snakk om en tskje/barneskje..men allikevel, er så redd og vet ikke hva som skjer. Var hos legevakten i går, fikk beskjed og gå hjem å legge meg. Ringte fastlegen for en time siden, de skulle ringe meg igjen for svar. Jeg har ikke blødd mer og har ikke hatt smerter. Alt er så uvisst...noen med erfaring??
Sivalur Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg blødde også litt noen flere ganger mens jeg var gravid. Og har en frisk og sunn gutt på halvannet idag. Så det trenger ikke være fare på ferde. Synes du skal slappe av og tenke positive tanker. Krysser fingre for deg.
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg blødde kraftig i uke 10, har nå en frisk og fin jente på 9 mnd..
Lady Ivory Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg blødde også litt på et tidpunkt når jeg gikk med lillegutt. Tror det kan ha vært på samme tidspunkt som deg ca. Ble livredd, men leste et sted at det var helt normalt å blø litt da. Hadde jeg nå bare husket hva det var eller hvor jeg leste det... Tror ikke du trenger å engste deg ettersom jeg har hørt om flere som har opplevd det samme. Lykke til uansett, skjønner godt frykten din.
hund&barn@fullrulle Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg blødde også litt med første mann og han løper rundt her nå Håper alt går bra. Har du forresten en bichon havanais?
TurangaLeela Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 takk for svar:) det hjalp, jeg hørte en skrekk i historie i går om ei så blødde i tre uker og så spontan ab. Hva er bichin havanais? Havaianas er plipp-plopp sandalene fra brasil, dritkule:)
hund&barn@fullrulle Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Bichon havanais er en hund En cubansk rase opprinnelig...
TurangaLeela Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2008 årr...litt skrivefeil, flipp flopp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå