Gå til innhold

Tips til sunn og god frokostblanding!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gi dere et tips om en frokostblanding som jeg har begynt å lage. Den er veldig god, og til forskjell fra "kjøpeblandinger" inneholder den ikke sukker eller annen søtning.

 

Du trenger:

Havregryn, store

4-korn

Solsikkekjerner

Gresskarkjerner

Linfrø

(evt litt nøtter hvis man ønsker det)

 

Blandes sammen i det blandingsforholdet man ønsker. Ristes tørt i en langpanne i ovnen. 200 gr i ca 15 min (rør om av og til). Kan forøvrig også spises uten at den har vært i ovnen, men frøene får mer smak etter steking.

Oppbevares i en tett boks.

Jeg bruker å spise den med yoghurt og rosiner, men melk passer også fint.

En sunn og god start på dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

 

Jeg lager selv hver dag:

Rosiner

Solsikkekjerner

Havregryn

Mandler

 

Cultura over dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...