Tirillmor Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Vil gi dere et tips om en frokostblanding som jeg har begynt å lage. Den er veldig god, og til forskjell fra "kjøpeblandinger" inneholder den ikke sukker eller annen søtning. Du trenger: Havregryn, store 4-korn Solsikkekjerner Gresskarkjerner Linfrø (evt litt nøtter hvis man ønsker det) Blandes sammen i det blandingsforholdet man ønsker. Ristes tørt i en langpanne i ovnen. 200 gr i ca 15 min (rør om av og til). Kan forøvrig også spises uten at den har vært i ovnen, men frøene får mer smak etter steking. Oppbevares i en tett boks. Jeg bruker å spise den med yoghurt og rosiner, men melk passer også fint. En sunn og god start på dagen!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lager selv hver dag: Rosiner Solsikkekjerner Havregryn Mandler Cultura over dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå