Vannmann35 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Kjenner du til noen som kan synge i kirken?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Det er ei som heter Åshild hvass som har laget en cd som heter Mias ønske. Hun er super. har sunget med henne selv ved flere anledninger . fantastisk stemme!!
Vannmann35 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Vet du om hun har noen nettside e.l.?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 jeg tror ikke det men jeg skal snakke med folk å finne ut om hun tar på seg jobber og hvordan man kontakter henne...
Vannmann35 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2008 Det hadde vært kjekt å vite ja :-) Prøvde å Google henne, men fant ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå