Gå til innhold

sutrer barne ditt mye ovenfor DEG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille gutt har begynt å sutre så fryktelig mye det går i ett sett uansett hva jeg gjør..men når pappaen kommer hjem eller han har han en dag er han bli som ei sol..lillegull er 1 år..hva er det som skjer han har aldri vært sånn før? han kan sitte over en time i lekegrinda m pappa men m meg ikke 1min uten sutring,,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var noe kjent her ja... har en på 1 1/2, helt likt.

Skrevet

Jepp,har en paa 10,snart 11 mnd og han sutrer hele dagen ilag med meg.Hvis besteforeldrene eller pappan har han saa er han som en sol.

Skrevet

Er sånn er også, blir englebarn så fort pappa kommer inn døra. Men når bare mamma er sammen med dem sutres det for den minste ting=/

Så pappa skjønner ikke helt hvorfor jeg syns det kan være slitsomt å ha dem med på butikken, de er jo sååå snille når han har de med.

Skrevet

Mm, sånn er det her også! Minste på 14 mnd er en skikkelig sutreunge! Og bare sammen med meg, selvsagt. Han er blid som ei sol sammen med pappaen sin hvis jeg er på butikken el.l., og i samme øyeblikk jeg kommer hjem så starter "hylekoret"! Det er så slitsomt assa! -og urettferdig.... :P

Skrevet

Ja, både minsta og 2åringen kan suttre, da er det so regel pga at de kjeder seg...og da er det å finne på et eller annet..feks gå en tur ut, leke, lese bok eller noe annet som underholder dem...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har jo hatt mine obligatoriske hjemmebesøk av en psykolog, og han observerte det at min datter sutra mer ovenfor meg, enn pappaen.

Dette er forklart med at "barnet utviser et mye større følelsesspekter hos mor, enn hos far, fordi forholdet mellom mor og barn går på relasjoner, følelser og kontakt".

Han har også uttalt at jenta mi "kryper mer innunder huden på mamma'n, enn på pappa'n".

Det betyr ikke at pappaen er noe dårlig omsorgsperson altså, men at det er HELT normalt og ha et sånt "sutre-forhold" til mammaen sin :o)

Jenta mi er en eeeeengel hos andre, men her sammen med meg, er det sutring i ett kjør :o)

Tar det som et kompliment jeg :)

Skrevet

Er det lov å spørre hvorfor du har hatt besøk av psykolog? stusset over at du skrev obligatorisk. Er det vanlig at man for sånne besøk?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er vanlig når man må har rettsak gående mot barnefar ;o)

Skrevet

aha, da var det ikke noe jeg hadde gått glipp av.

Takk for svaret, og lykke til :)

Skrevet

Sutring fungerer ikke på faren, og barna sutrer nesten aldri. På meg? Eldstemann sutrer nesten aldri, men minstemann har taket på meg. Jeg hadde ikke overskudd til å vere konsekvent med to tette gutter hjemme. Han er 3 år nå, og sutrer lite nå. Hadde en "kur" på han for en stund siden der han får klistermerker når han spør skikkelig en hel dag.

Skrevet

JAAAAA!!!!! 9,5 mnd.

Skrevet

Ikke mye, nei. Men mannen min sier at nest minste her alltid blir litt sur idet jeg står opp. Kommer med en sur kommentar, blir "lei seg" osv..

Er vel en mammas lodd, det;0)

Skrevet

uff ja...har en på 17 mnd og sutrer masse!! og blir skikkelig sint hvis han får nei til svar....

håper det går over snart!

kan ikke huske at storebroren var sånn....mulig jeg bare har fortrengt det;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...