krokofant666 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har ei berte på 2 år og 3 mnder. Hun har nå sluttet å sove på dagen for et par mnder siden, grunnet hun ikke sovnet på kvelden lenger. Hun går nå i koma kl 19, men fra kl 1630 til kl 19 er det galehus her i heimen. Hun ruller rundt på gulvet og hyler som besatt. Er rett og slett ufordraglig. Stygt å si det om sin egen kid, men det får så være. Så jeg vurderer å begynne å gi henne 1/2 time på øyet igjen på formiddagen for å se om det blir bedre. Hva synes dere? Skal jeg la henne sove, eller stå i dette for det vil gå over? Takker så mye for svar.
Sjefsmegga Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Er nok "overtrøtthet"...forsøk med en liten lur på formiddagen...
mammatil2flotte Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Vi var igjennom det samme da gutten vår sluttet å sove på dagen. Han var skikkelig overtrøtt, spiste ikke middag, bare freste rundt osv. Vi begynnte å sette han i badekaret/dusjen m leker. Det klarte å avlede han. Spiste middagen til barnetv. PÅ den måten var han mett og god da han sovnet presis 19.00. Jeg hadde ikke begynt m soving på dagen igjen. Dette er bare en overgangsperiode!!! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå