Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg venter vår andre gutt og han er ikke den mest aktive i magen, det var heller ikke storebroren. Storebroren er aktiv nå da, noe han bestandig har vært etter han kom ut fra magen.
Minnie Mom Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Vi har en gutt på nesten 2,5 år, samt tulla som nå er 15 dager gammel. Hun var betydelig roligere inni magen enn storebroren. Gutten er nå høyt og lavt hele dagen lang, er jo lov å håpe at søsteren er litt roligere av natur.. )
Honningmelon Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Eldstemann var veldig rolig i magen. Var inne til ekstra sjekk flere ganger :-) Nå er han 4 år og er fortsatt en rolig type.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg må innrømme at jeg er bekymret fordi han er så stille han i magen, jeg kjenner han egentlig best når jeg legger meg på ryggen og dytter borti magen. Men da får jeg ofte enkelt spark, ikke konstant sparking liksom.
peonererfine Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jenta mi var veldig rolig i magen, nesten litt for rolig til tider, så jeg ble litt bekymret. Men alt vel. Hun har et veldig bra sovehjerte, lurer på om det er sammenheng der ;-) Men er livlig og aktiv i våken tilstand, absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå