Gå til innhold

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tante faaaannn kom idag morges.........2 dager før ikm......det gjorde den sist også....så da ble sykluslengden redusert fra 28 til 26.....og denn mnd 23,5 dag.....

jeg som hadde murringer og ryggvondt og ømme pupper siden el og var så sikker.......

nå er jeg veeeeldig sinna og skuffa.....hadde nemlig fått termin på bursdagen min.....sambo reiser bort i helga....så hadde vært så koslig å fortelle ham det nå.....

faaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!er så sint

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender et "sympati -faen":S

Tenker jeg slår følge videre her også..ikm i morra men synes jeg "ser tegninga".

Er lov å være dritskuffa..Var så sikker forrige pp sjøl..men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.Krum nakken og styr rett mot neste pp!!Den er din!!

Skrevet

Æsj! Enig med du. Hadde også ekstra store forhåpninger denne pp'n. Men drittanta kom nesten 2 dager på overtid her...! Grrr. La oss skremme bort faenskapet en gang for alle!!!!!!!!!!

Skrevet

Æsj dette var utrolig kjedelig:(

Men syklusen din ahr blitt kortere så da går det raskere mellom hver gang du kan prøve i alle fall...skjønner at det ikke hjelper så mye på humøret men:(

Lykke til videre snuppa;)

Skrevet

takk for sympatien alle 3:)ja slipper å gå over ikm her for tida....men kortere enn 23-24 håper ikke den blir da for det er vel ikke bra det heller.Så må vel bare satse friskt videre når den største skuffelsen har lagt seg.

Skrevet

Riktig innstilling:)))

Bare å riste av seg skuffelsen og prøve igjen...Blir jo endel kosing da;)

Skrevet

du har min sympati, kaffeplante! lykke lykke til videre :) :)

Skrevet

Neeeeei så dumt!!!!:( Dumme DUMME tanta!!!! Masse lykke til med neste pp, håper det klaffer da!:)

Skrevet

Huff, d var synn.Føler meg deg....

Men som du sa så får en riste det av seg, og så er vi flere som går inn i ny pp nå !!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...