Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Skrev om det samme for et par dager siden, men nå har det eskalert. Er er stikkende, sviende følelse i underlivet/ skjeden kommer og går i rykk og napp ikke noe godt? Rier skal da vel kjennes i magen skal det ikke? Så hva er dettte?
BlåklokkaVest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Kan kanskje være babyen som borrer hodet ned i livmorhalsen din og tøyer den litt? Jeg kjenner det godt når babyen "skrur" seg ned i åpningen på livmorhalsen. Det svir og stikker noe helt sykt av og til! :-) Fikk samme smerten sist jeg var gravid, og ble strippet.....
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Slik har jeg det også. Får noen skikkelige stikk flere ganger daglig, så jeg hopper i sofaen. Gjør kjempevondt! Jeg har 19 dager til termin. Kjenner også at jeg får kjempevondt når babyen beveger hodet sitt der nede, da hodet ikke er festet (2.gangs). Tror det er en del av modningsprosessen!!?!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Tusen takk dere, jeg ringte føden også nå. Jeg har ikke ringt dem en eneste gang siden jeg ble gravid så tenkte at jeg kunne gjøre det, men jeg fikk samme svaret som dere gir. Er nok lillemor som borrer seg litt nedover, en del av modningsprosessen, men vondt jupp så får bare håpe hun kommer snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå