Kaia25 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hehe, høres dumt ut, men: Jeg skifter bleia så fort jeg merker lukt, men så kommer det jo gjerne en ladning til ti mnutter etterpå. Og så erd et skifting igjen. Vil jo ikke at hun skal blir rød på stumpen, men er litt irriterende med disse "ekstra" bleiene også...
ifie Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lar han gjøre seg ferdig først da, men så skifter jeg med én gang!
fiona71*2pp Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Nja... vi lar henne nå gjøre seg ferdig.. Vet at hun bruker litt tid av å til, og det vises godt på henne.. så da får hun sitte for seg selv til hun er klar. Men det har nok hendt at vi har skiftet tissebleier, for så å bæsje før jeg har rukket å kle på longsen igjen )
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg venter litt for å være sikker på at hun er ferdig. Pleier å vente et par timer... Hehe, nei jeg venter vel maks 10 min.
Sora Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror jenta mi liker å bæsje i rene, tørre og tomme bleier. Hvis jeg hører hun bæsjer, så kan jeg vente i en evighet, og ikke noe mere kommer. Men akkurat i det jeg har skiftet på henne så kommer en ny ladning. Så jeg tenker at neste gang venter jeg litt lenger, men det samme skjer igjen. Samme om jeg skifter henne med en gang eller venter 10-15 minutter, så venter hun med neste ladning til ny bleie er på. Og da kan jeg jo like gjerne skifte med en gang. Så ja, her skiftes det med en gang
*1+1=2 små* Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 gir snuppa muligheten til å bli ferdig:P Pleier å bruke litt tid på å gjøre seg ferdig;) Men så tar jeg det med en gang hvis hun ikke sovner rett etter at hun er ferdig, da lar jeg henne sove til hun våkner(men det kommer an på om hun har bæsjet MYE eller bare en liten promp)
Mia_I Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Høres ut som også jeg kan vente litt til med å bytte bleier med god samvittighet - blir en del ekstra her også fordi hun ikke rekker å gjøre seg ferdig... Sikkert irriterende, med denne voksne som herser med bleia før en er ferdig :-)
LRMG Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Stresser ikke alltid med det nei. Men så har han aldri hatt noen problem med sårhet og han viser aldri tegn til at bleia plager ham. Hadde han gjort det, hadde jeg selvsagt skiftet raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå