Gå til innhold

da er det 1 time og 3 kvarter til ul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er såååå spent :)

men guttefølelsen er sterkere en noen gang, hehe... men snart får vi mest sannsynlig svaret..

bør jeg drikke brus litt før ul???

slik at h*n iallefall ikke ligger stille med f.eks ryggen til.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå lykke til...jeg var i går ,hadde den gutte følelsen siden jeg har en jente fra før ,og svangerskapa er totalt forskjellige. Men nei da der var en liten jente...hehe...vittig altså

Skrevet

Saa spennende da, Vicky, gi lyd etterpaa. Jeg hadde guttefoelelse og fikk det bekreftet. Men i uke 13, saa la oss se i uke 20 ogsaa da, saa blir vi helt sikre....

Lykke til, tipper du er er der naa... =o)

Skrevet

da er vi ferdig :)

og vi venter jente nr2 :)

hehe rart å omstille seg fra gutt til jente når jeg var sååå sikker,.. hehe

men alt stod helt bra til, ingenting feil, men ble satt tilbake til første terminen da som er 26.juni :)

så da er jeg 18+1 istedet for 19 uker.. men det gjør ingenting :)

Skrevet

Ååå gratulerer!! :D Rart at magefølelsen kan lure oss så innmari. Jeg var sikker på at jeg hadde jente i magen, men jammen er det ikke en gutt :-)

Nå kommer du til å gå rundt å smile de neste dagene vil jeg tro :D

Skrevet

So kjekt å lesa Vicky....eg ska på ul i måro....time kl 2...er så spent...håper me får vite kjønnet...skal vite det denne gangen...har ville vite det med dei 2 andre, men då har dei gøymt seg så godt at dei har ikkje ville vise det til oss..hehe...

har ingen følelse denne gangen på kva det kan vere....merkeleg...sist sv.skap var eg sikker på var gutt, og det var det....

håper litt på jente no:)

Skrevet

Gratulerer:)

Jeg også måtte omstille meg da jeg var skråsikker på jentebaby....Men så viste det en klar og tydelig rett opp tiss!!!:)

Er du forresten fornøyd med dopplern din?

Skrevet

helt ærlig så er jeg ikke såå fornøyd med doppleren.. skulle nok lagt i litt mer penger gitt...ikke hører vi hjertelyden om ikke laderen står i og måtte finne lader som passet til den norske stikk kontakten osv..

men har hørt hjertelyden 2 ganger da :)

men bare prøvd 4 ganger.. vil ikke høre for mye heller.... siden man ikke vet hvordan babyen tar det :)

har du doppler nå???

og jeg SMILER som en helt.. hehe... så stolt da :P

nå er det jentenavn vi må finne da.. hadde bare guttenavnet klart vi da :) siden jeg var såååå sikker... men så viste det seg at pappan gjettet riktig gitt...

Skrevet

Såå morro!

Jeg har også vært på ul i dag!!

Men vi har en sjenert baby, så kjønnet forblir en godt bevart hemmelighet en stund til.

Det viktigste er at alt var bra, og slik som det skulle være:)

Er så glad og føler meg 10 kilo lettere etter en tøff natt, med altfor mye grubling og grining over å bekymre meg over at kanskje ikke ting var bra.

Så unødvendig den gruinga var!!

Er kjempe glad nå og studerer ultralyd bildene hele tiden:)

Og koser enda mer med magen:)

Lille bebisen min:o)

Skrevet

Neimen så kjedelig at du ikek er fornøyd da.. Vi bestilte lik doppler og ¨år fungerere som bare det... Selv uten lader! Enste jeg savner er at jeg skulle hatt den LCD skjermen, for da hadde vi sluppet å telle hjerterytmen for å se hvor fort hjertet slår... Men det er langt fra noe vanskleig!!Mye feil i skrivinga mi, men orker ikke rette det opp.. Du skjønner vel hva det står;) Vi hører forresten ike mye heller.. Har vist den til familie og sånn.. ellers er den veldig grei dersom du skulle bli i tvil dersom ungen er svæææært så rolig en dag...;)

Moro med jente!!! Er det første mann? det er det for vår del:) Pappen gjettet riktig her og, men ikke mammaen;)

Skrevet

Grattis Vicky, og moro at du faar jente. Da hardu alle klaer klarer tenker jeg.... Har lyst paa baade jente og gutt jeg, det er litt deilig aa kjenne paa det, men gyn sier gutt, saa faar vi se da. Var i uke 13 da, saa skal vi tilbake i uke 20, da tenker jeg det blir mer klart.

Kose deg masse naa og finne nye navn, hvilket guttenavn hadde du klart? Synes det er vanskeligere med guttenavn jeg....

Skrevet

Heldig du er Vicky som har får rede på kjønn!!Ville så gjerne vite det nå sist da jeg var,men det var så usikkert at han ville ikke si nå sikkert!!Vente til neste gang.Sitter med skikkelig gutte følelse selv,den har bare blitt større å større med tiden,meeen...Man kan jo ta feil!!=)=)

Tenkt på navn da Vicky??Speeennnedee.... :)

Skrevet

Grattis så mye :-)

Husker deg igjen fra bli gravid.

Nå er eg og kommet inn her.

Eg er i uke 16 med 3 mann. Håper de blir en jente på meg denne gangen :-)

Skrevet

heo lykkeboden :) hyggelig å se at du er kommet så langt også :)

guttenavnet vi hadde tenkt på var lucas alexander... hehe... men nå blir jo det litt verre... kanskje vi skal ta lene alexandra da... heeh nei uff...

jentenavn får vi tenke på en stund til.. godt vi har god tid på oss :P

noen forslag?? skulle hatt dobbelt navn, for det er det vi har på 1.mann :)

så dette blir jente nr2 :)

og jeg har jo sååååå mye klær som nå skal finnes frem, vaskes på nytt og sorteres :) hehe

Skrevet

Ja, det er jo fordelen med to av samme kjoenn da, hihi....langt inni der saa tror jeg det blir jente jeg, selv om gyn sier gutt, synes det var veldig kjekt med jente jeg, og kunne godt hatt to jenter.

Det er jo ufattelig mye klaer som samles opp pr barn, blir helt matt jeg. Lurer paa om det er noen marked for aa selge det....vi har saa ufattelig mye og det er pent brukt. Hva gjoer man da, selger poser eller? Jaja, temaet sklir ut litt her, hehe....

Skrevet

hehe du sier noe... jeg har vel 10 søplesekker med klær minst som jeg må gå igjennom... nå trenger jeg heldigvis ikke å kjøpe gutte tøy allikevel og som du sier er mye pent brukt :)

blir så koselig å se baby tøyet hennes igjen :)

Skrevet

Hehe, og såååååå sikker du var på den gutten i magen. :o)

Da er du en måned foran meg da, blir spennende å se om min termin blir flyttet på. Tror ikke det blir samme barselgruppe på oss, hørte idag at det er to forskjellige. Men vi får dra på BIM-treff da.

Skrevet

jepp det får vi :)

Skrevet

Hehe Lucas Alexander heter fetteren min så de var tidi at dere har tengt på de navne.

Hvis eg får en jente har eg tengt på navne Tabita

Skrevet

sliiiiter med jentenavn :P sambo vil ha martine, men det heter katta til faren til dattern min så syntes liksom ikke helt at det passer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...