Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Bilnøklene mine er sporløst borte vekk!!! Har vært borte i ei uke nå. Noen som ser hvor de er? Please!!!!! Har endevendt huset for å finne de, men nei. Begriper ikke hvor de kan være
lillebie87 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er ikke synsk, men jeg har selv glemt igjen nøklene mine i fryseren/kjøleskapet engang.. Helt sykt, men det går noenganger litt fort i svingene.. Hva med på badet (tilfelle du LØP inn og måtte på do?), Har du sett inni bilen? (du har kanskje en ekstranøkkel), Leita veien fra bilen og inn døra? I en handlepose kanskje? Har det blitt hull i foret på veska di? Hvem jakke og bukse brukte du? Sett der? Hva med i utstyret til mini? sekk, bæreveske, vogn??? Let også i sko.. Hilsen ei som ofte mister nøkler og mobil, men som oftest finner dem igjen..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Joda, har jo ekstranøkkel, men er kjipt å ha bare en nøkkel til bilen da... Har lett overalt. Alle de stedene du nevnte faktisk. Ikke fryseren da. Det rare er at jeg er helt sikker på at jeg ser for meg nøklene ligge på et bord og jeg husker jeg tenkte åja der er nøkleme, må legge de på plass når jeg har skiftet bleie på Lillemor. Men så ble det borte i ammatåka da. Og siden har ingen sett dem.... Håper de ikke ahr havna i søpla. Dekoster jo en formue for nye sånne elektroniske nøkler....
Tante Sofie # Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Plasser jeg har funnet dem: i bilen! Fremdeles hengende i dørlåsen! Oppi sko i gangen! I fòret på jakka/vesken! Håper du finner dem .lykke til:-)'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå