å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 du må fortelle hvordan det gikk på ul i dag:) jeg var på fredag og fikk beskjed om at det var en jente:) har en jente fra før. fikk termin 22.06.08
snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 i alle dager...hehe..ja,skal gjøre det... sitter på skolen nå og venter på at mannen min skal klare å bli ferdig...en time igjen nå så er vi på tur dit...huff..er nervøs...hva om noe skulle være galt??hva om...nei...jeg burde aldri få vite i forveien at jeg skal på slikt..kommer så mange rare tanker i hodet mitt da...hehe... noen som har noen tips iforhold til hva man burde spise/drikke før man drar på UL?? litt greit om ungen er våken og "gira" når vi er der:-) håper bare alt står bra til.... *puste dyyypt inn*
snart mor til 3 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 sååån...da ha vi kommen oss heim igjen.. tok halvannen time det der styret...hehe... men fikk no se litjpia vårres... bilde derimot fikk vi ikke ho lå så dårlig til at det var ingen brukanese bilder å ta...sukk... menmen..alt stod bra til og så flott ut så er kjempeglad :-D termin ble utsatt i to dager,men det gjør ingen verdens ting...er så smått uansett at
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå