Gå til innhold

Noen om har menn som snekkrer her , eventuellt driver for seg selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en snekker som driver eget firma sammen faren.

Men det jeg lurte litt på. Jeg syns det virker som de har så mange vanskelige kunder om dagen. Kunden skulle helst hatt jobben ferdig "i går" og forventer at de kan stille opp på et par timers varsel..

Det er mye tull med naboer når de bygger hus, som klager på bråk og andre ting. (å ja det kan bråke litt når man bygger hus)

De bruker generellt mye tid på å "krangle" med kunder og naboer av kunder hehe..

Jeg har prøvd å være litt kritisk når vi snakker om det og spurt han om ikke de kanskje har gjort feil også.. Men han sier at kunder generellt har blitt mer vanskelig pga av mye useriøst i markedet.

Er det flere her som hører klaging..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er samboer med en snekker. Han jobber selvstendig sammen med 3 andre. Har ikke hørt noen klager her da, vet kun om 1 tilfelle der det ble byggestopp, men det var naboer som klagde pga stor forandring på huset etter nabovarsel var sendt ut. Sambo var jo helt enig i den stoppen så ingen krangling der. Kunder kan jo være utålmodige her også, men de fleste blir informert om ventetider og diverse på forhånd, så om ting tør de vel ikke klage :P

Skrevet

Jeg hører bare til de som klager, jeg....

Blir gjort mye feil og krøll, og ting tar alltid lengre tid enn det i utgangspunktet er sagt det skal. Klart kundene blir kranglete av det.

Skrevet

Ja ofte skjønner jeg kunder godt som blir sure. De har hatt mye problemer med leverandørene sine (skal bytte nå) mye feil og mangler.

Også tenker jeg ofte at han tar ting litt forgitt, tror at kunder skjønner mer enn de gjør hehe..De må nok ha de inn med teskje.

Skrevet

Mannen driver eget byggefirma m/ faren og broren + 5 ansatte. Er alltid noen som klager og helst skulle hatt det ferdig før de har begynt. Men tror ikke det er noe ekstra mye nå. Ikke som jeg har hørt iallefall. Er jo en del useriøse på markedet for tiden. Er jo så mye å gjøre for de fleste.

Skrevet

Ja det er nok å gjøre om dagen. De har også 5 ansatte. (:

Men det er liksom så mye tull, en nabo som klaget fordi lastebilen som kom med takstolene kjørte på tomta deres blant annet, hva gjør man med sånt liksom..

Skrevet

Det er vel sånn som skal avtales på forhånd kanskje. Ikke vet jeg.. Finnes jo sure mennesker overalt. Tror at håndtverkere får mye kjeft for at de har fått et dårlig rykte. Kommer aldri til tiden, blir ikke ferdig til fristen osv. Har jo vært mange materialer som ikke kunne leveres fra Byggeforretninger. Da blir det jo forsinkelser. Også har jo prisene gått veldig opp på matrialer. Og folk synes de tar seg for godt betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...