Gå til innhold

hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to barn.han ene er snart 3 og den minste er snart 3 uker.

bodde sammen med barnefaren før nr.1 kom.men samme mnd jeg fikk han flyttet han ut.. etter lenge klarte vi å rote oss sammen igjen-og jeg ble gravid.. han flyttet inn og det varte vell ikke mer enn 3-4mnd max (husker ikke helt) :s -men han flyttet iallefall ut 1 november..

nå kommer han og vil forlange delt foreldrerett...

er snart 2 uker siden han har sett barna-men han har heller ikke ringt for å snakke med han på snart 3-og heller ikke spurt hvordan minsta er..-om hun er snill osv..men delt foreldrerett skal han forlange???!

han er ikke intressert i å snakke med meg,da jeg har slengt det oppi tryne på han at jeg ikke vil ha barna mine sammen med vanskligstillte ungdommer.. (han måtte tydligvis til et hjem for vanskligstillte ungdommer for å finne lykke igjen)..

kan han virkelig bare komme her nå og forlange dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må også si at han ikke har vært der mye for ungene.. fikk besøk av en gammel x her endag,og guttungen trodde det var pappa.. han skulle gi pappa klem,og pappa skulle legge han..han fant også en tlf på bordet,som han sprang bort til x min med å skulle levere den til pappa :s

var kjempe hjerteskjærende å se og høre.så måtte jo sette meg ned å fortelle han at det ikke var pappa-og fortalte hva mannen het..men han fortsatte. prøver å forklare så gått jeg kan,og viser bilde av pappa`n hans og sier at pappa kommer en annen dag.. eier ikke ord..

Skrevet

nei, han kan ikke bare komme å forlange delt foreldrerett! hadde jeg vært deg ville jeg kanskje fortalt om episoden med x'en din og at sønnen deres kalte han pappa- sier jo hvor lite 3 åringen kjenner pappa! Dette dreier seg vel om penger for hans del, ser jo ikke ut til at han bryr seg så mye! uff, disse mannfolka nå til dags- er jo så mange som ikke eier ansvarsfølelse!

koS deg med barna dine og slapp av- for 50-50 får han ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...