Gå til innhold

Inspirert; er massasjestol ok??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har massasjestol på jobben. Den er ganske kraftig, og jeg må si at jeg er litt skeptisk til å bruke den nå som jeg er gravid. Har spurt etter bruksanvisning, men har ikke fått den.... Kan jo ikke akkurat fortelle den at man er gravid heller...;P Noen som vet om det er greit å bruke den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi også og der står det advarsel på stolen om at gravide IKKE skal bruke den uten samråd med lege. Ville tatt det litt rolig med den ja:)

Skrevet

Aha, da skal jeg styre unna!:) Ante meg vel at det ikke var så lurt....:)

Skrevet

Luring:)

Lykke til med den lille!

Håper å hoppe inn her "ordntlig" snart.Venter på ikm i morra,serru:)

Skrevet

Oj...har du ikke testet enda? Spennende!! Jeg har testet positivt noen dager før ikm jeg altså...så hvis du ikke har prøvd kan du jo gjøre det i dag?:P

Her er jeg 6+5 på vei og sykemeldt i påvente av ny ul for å se om det er noe liv i magen (fant ikke noe på fredag). Bekkensmerter og kvalme gjør sitt beste for å få meg til å forstå at det er en spire i magen, så vi er ved godt mot!:)

Lykke til med testinga!!:)

Skrevet

åååjohoda,testet på søndag jeg men negativ så tidlig da vettu:)

Venter på tester i posten nå,...tar seffø litt lenger tid når en venter som verst;)

Håper ul viser at alt står bra til...Uansett nytter ikke å bekymre seg...ting blir som de blir mener jeg:)

Skal se ting er som de skal!!

TviTvi:)

Skrevet

Jeg har en test liggende fra sist, så rop ut om jeg skal kaste den over til deg!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...