Gå til innhold

Flere enn meg som ikke tar anonyme telefoner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller telefonnummer som ikke er registrert på opplysningen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar aldri "skjult nummer" tlf.. Kvier meg litt for å ta tlf når det er ukjent nr og jeg... Er ikke så glad i å snakke i telefon da.. :(

Skrevet

har også tlf angst, så sånne tlf blir ikke tatt her, men nå har jeg sperret tlf for innkommne skjult nr, så det er ikke noe problem her lengre.

Skrevet

Som regel lar jeg det være, men det er så sjelden de ringer.

Sist jeg svarte en med skjult nummer var det fa P4, som fortalte meg at jeg var videre i en konkurranse om å møte Josh Groban. Så det var kanskje lurt å ta den... Tror jeg skal fortsette med det jeg:P

Skrevet

Med mindre jeg vet at noen skal ringe meg med skjult nr, så gidder jeg ikke ta den, fordi det som regel er selgere. Irriterende, siden jeg har registrert meg mot telefonsalg. Jeg pleier å søke opp nummeret på google, og da kommer det opp om det ligger på sidene til telefonterror.no. Så da lagrer jeg bare nummeret som Telefonsalg, så vet jeg neste gang de ringer.

Skrevet

Jeg svarer og er det (en sjelden gang) telefonselgere får de så hatten passer ;-)

Skrevet

Hehe, ja det hender jeg tar den før jeg får sett nummeret, og de ringer meg aldri tilbake han du si.

Men gidder ikke bruke opp energien min på å kjefte på dem.

Skrevet

En sjelden gang så tar jeg den, men da kan du banne på at det er en tlf selger... Selv om jeg er registret i brønnøysundregisteret, at jeg ikke ønsker tlf selgere... Men det hjelper da i alle fall..

Skrevet

Men er det ikke kommet nye retningslinjer for telefonsalg? Mener de ikke lengre har lov å ringe med skjult nr. Og har ikke opplevd det selv på veeeldig lenge, er alltid et n der. Og om man ringer tilbake kommer man til en telefonsvarer som forklarer at man er forsøkt kontaktet av si og så.

Men til spørsmålet: ja jeg tar den alltid. De få gangene noen ringer med skjult nr er det som oftest teleselskapet mitt eller politiet eller noen det kan være viktig å ikke overse.

Skrevet

Tar de aldri, men er blitt trakassert av samme person i en årrekke som bl.a.ringer fra skjult nr.

Man kan faktisk sperre hustlf. for skjulte nr (noe jeg har gjort), men mobilen er det visst verre med:-(

Skrevet

Det har kommet rettningslinjer for det med sjult nr ja, men er tydligvis ikke alle selgere som har fått med meg det. Kan hvertfall nevne at tele2 ringer med sjult.

Men for å svare på spm her, ja jeg tar sjultnr, men det er fordi sambo sin jobbtelefon har sjultnr og det hender han ringer fra den.

Skrevet

tar ikke tlf om det er skjult nr eller et nr som jeg ikke kjenner..

Skrevet

Her ringer barnehagen fra skjult nummer, så de er jeg pent nødt til å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...