VirreVirre Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Fødte for 6 dager siden og har hatt ganske vondt nedentil, men nå strammer og svir stingene så infernalsk. Klarer ikke sitte. Når forsvinner dette? er det normalt?
VirreVirre Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. januar 2008 Hadde forresten grad 2 hvis det har noen betydning
mamman til flere Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 kan ikke si deg når det går over, men det kan være lurt å lufttørke (evt bruke hårtørrer) hver gang du har vært på do/dusjet.... det hjelper veldig.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Uff, samme som meg det der! Skulle ønske noen hadde advart meg om hvor j¤¤¤ vondt det kan gjøre etterpå. Ta paracet og napraxen ca hver 4. time det hjelper godt (og kan tas selv om du ammer). Jeg hadde vondt i ca 2 uker, men ikke like "akutt" som i starten. Jeg vet det ikke kjennes sånn ut nå, men det går over! Dersom du er usikker på om det gror som det skal, så stikker du innom fødeavdelingen og ber dem sjekke! God bedring!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Det tyder på at det gror det. Sett deg i grønnsåpebad, det lindrer og hjelper stingene å gro raskere. Du får kjøpt slik grønnsåpe på apoteket. Tok ganske mange uker før stingene forsvant hos meg ja
VirreVirre Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Ja, har prøvd det :-) Hjelper litt, men ikke på selve stramminga hvis du skjønner. Men når der det vanlig at det gror, og når forsvinner trådene? Takk for svar forresten
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Forresten, det kan hjelpe å sitte på en myk pute, ev. ligge litt skrått opp imot armlenet på sofaen ;-) Ligge på siden er det aller beste!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Svei vel noen uker. Bruk medisinsk grønnsåpe fra apotek til å skylle med etter dobesøk. Lufttørking er bra. Sitt på noe mykt? Om det ikke gir seg, ta kontakt med lege.
VirreVirre Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2008 ok, da skal jeg prøve det! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå