Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Endelig er magen på vei ut! er i uke 20 nå og det syns faktisk!! den lille sparker endel også.. syns det er veldig morsomt .. mange sier jo at det er tidlig å kjenne som førstegangs men her er det full fest altså... noen andre som kjenner liv?
Lille Luna Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Å,så gøy!!:-D Jeg er i uke 16 selv, og igår synes jeg at jeg kjennte ett lite spark da jeg trykket på siden av livmoren. Leste en plass at babyen skal gi respons hvis man gir h*n ett lite trykk. Jeg gleder meg til det blir masse action!:-D
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hei, jeg er snart uke 20 og kjente skikkelige dult i magen fra uke 18. Nå er det livlig hver dag! Kjempekoselig
Gulljenta mi:) Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Er i uke 19 og kjenner en del liv. Kjente første gangen faktisk i uke 15. Kjenner stort sett hver dag på kvelden når jeg legger meg.
Baby-i-magen Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 kjender også mye liv, kjender det vær dag:) er nå 20+2:) kjent liv siden jeg var 14 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå