Gå til innhold

Da var helvete i gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på nav og hørte angående bidraget. Min inntekt er endret og fars inntekt er endret etter det ble fastsatt for flere år siden. De anbefalte meg å søke om ny fastsettelse av bidraget fordi han betaler alt for lite.

Det tålte han ikke. Sikkert redd for å måtte betale mer i bidrag. Nå er han i gang med trusler og drittslenging på sms. Lagrer alle de fine meldingene han sender.

Pengene er jo ikke til meg men til barna våre. Han har tydelig store problemer med å forstå dette. Så nå sitter jeg og angrer som en hund for jeg vet ikke helt om det er verdt alle problemene som kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg bare masse lykke til. Ikke gi deg. Da har han absoutt overtaket på deg. Ingenting han kan gjøre fra eller til. Han må betale det han må.... og dette er typisk mannfolk (og enkelte damer). De tror at mødrene tar alle pengene og bruker dem på seg selv. Skjønner ikke at pengene skal gå til barna. Sikkert de som bruker pengene på seg selv også, men for fader... er vel ikke så mye det er snakk om heller. Du blir vel ikke akkruat millionær fordi han må betale litt mer i måneden?? Nei, stå på jente! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...