Gå til innhold

Våkner gjennomvåt på natten..-Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig kondens under dyna her om dagen! Det er jo så ubehagelig:) Spes når man tar vekk dyna for litt lufting, for da blir det jo iiiis kaldt. Bbbrrrrr...Tenkte kansje det var dyna som var dårlig, men det er en gåsedunsdyne fra Norgesdyna (ny i fjor)

Ikke sliter jeg m vann i kroppen heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, å vi har å sånn bra gåsedundyne så som visstnok skal puste. Men spesiellt mellom puppene er jeg våt. Ikke bare fuktig men kliss våt...usj!!! Heller ikke masse vann i kroppen. Vet ikke hvorfor jeg :/

Skrevet

Våknet opp gjennomvåt sist natt. måtte bare rive av sengetøyet! har heller ikke vann i kroppen, og aner ikke hvorfor. Var ikke dårlig, og ikke spesielt varm heller.

Skrevet

Me too, men har fått høre at det er helt normalt. en svetter mye mer som gravid med varmeovn i magen:-)

Jeg har gått over til sommerdyne jeg, blir fortsatt varm, men ikke så ille som med den varmere dyna.

Skrevet

har bytt til sommerdyna min og bruker fleccefilt når temperaturen synker ute. Først hadde jeg bomullst-shirt om natta men den ble helt dynka i svette så jeg måtte bytta den enn til to ganger per natt, så jeg skifta til enn tynn merinoull-undertøy med 3/4 arm. Det var virkelig forskjell! Ullen er helt fantastisk og jeg blir ikke så varm og svett som med bomull. Har kjøpt ullpysj som bebbin ska få sove i også:D

Skrevet

Satt å tenkte jeg skulle spørre om akkurat det samme, men så så jeg dette innlegget...

Våkner gjerne flere ganger om natta helt kliss våt.. kan kjenne på sidene at det er vått på lakenet, å dyna må snus...å under å rundt puppene og låra er jeg klissvåt...huffe...Ikke har vi det varmt på rommet heller..sover med vinduet åpent hele tiden...

Så er litt lei av å drive å slifte å skifte på denne senga....

Var ikke sånn forrige gang jeg gikk gravid.. Men svetting er vel egentlig bare positivt da..forbrenner vel litt mer;P hehe...

Skrevet

Jeg oxo sliter med dette:(

Kaster dyna men da tar det jo ikke lange tida før jeg blir iskald da og dyna på igjen og samme tralten etter ei tid:)

Har lest at man blir veldig mye varmere da man er gravid og at det skyldes at stoffskiftet flerdobbles hos den gravide.

Skrevet

Til kosetjukken(søtt nick) Merinoull-undertøy hørtes ut som en genial idè. Rart j ikke har tenkt på det, med tanke på all innkjøp av ull til bebisen jeg har foretatt meg i det siste. Regulerer jo varmen så bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...