kropp Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er så sint! Holder på å klikke, ei skikkelig skit kjerring tåler ikke at jeg er sykmeldt!! Hvorfor tror hun at hun kan bestemme over meg? Idiot kjerring!!!!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Kom igjen! Ut med det!! Og så etter en liten stund vil alt føles bedre og du vil tenke at dette gidder du ikke bruke til og krefter på. For det er det ikke verdt... Det er alltid noen som er slik- sånn er det bare. Dessverre.
tryde Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har listet meg rundt i nabolaget i mange uker jeg. tanten min tåler ikke at folk er syke og sykemeldte. så jeg orker ikke moralpreken og "kjeft" så jeg har ikke sagt at jeg er sykemeldt jeg.
kropp Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Dessuten er det ingen adnre enn meg og legen som har krav på å vite hvorfor jeg er sykmeldt! F### kjærring jeg gidder herced ikk å ofre en kalori mer på henne!!!
kropp Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2008 Det var jo det jeg sa, jeg ble ferdig med det isted:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå