Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har sendt en søknad fra der nå,og da jeg fikk opp bestillingen etter jeg hadde sendt ,så sto det bare mitt navn som foresatte der. Pappan skal vel også stå der eller? Føler meg dum,så derfor er jeg anonym nå...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Tastet du inn personnummeret hans også? I førsten...
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Pappaen står som regel som medsøker, hvis du har lagt inn personnr hans da. Så lenge dere ikke er gift er det uansett du som har hovedansvaret for slik
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 nei,gjorde ikke det.. har en søknad inne fea før også,så jeg måtte ikke lagre mine opplysninger fra før.. har jeg gjort en feil med søknaden med den eldste også da?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Tror ikke det er nødvendig. På søknaden jeg sendte, så var det kun nødvendig å føre opp en av de foresatte. Det stod * ved det man måtte fylle ut, og det var* ved en foresatte. Spiller ingen rolle om man er gift eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Litt utenom: trodde man hadde delt foreldrerett, så lenge mor og far har samme bostedsadresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå