Gå til innhold

dere som tok sol under graviditeten


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk dere masse pigmentflekker? eller bare litt.. og forsvant de etter graviditeten?

 

nyskjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i syden + tatt solarium under graviditeten og ikke fått en eneste pigmentflekk.

Skrevet

oi, ikke dårlig.

det er sikkert litt individuelt. når i svangerskapet var du i syden? vi har lyst til å dra en tur i mai, da er jeg 6 mnd.

Skrevet

Jeg tok sol rundt uke 14-15-16 en gang, og jeg fikk noen mørke lilla flekker, ikke pigmentflekker tror jeg ikke, men andre. De gikk bort etter et par-tre dager, men de blir ikke flere ganger i solariummet for min del...

Skrevet

Hvert i syden + tatt noen solarium til tider. Ikke noe pigmentflekker her heller.

Skrevet

Fikk mørke pigmentflekker på overleppa!!!!! leste flere plasser at disse ikke kom til å forsvinne, men etter vel ett år er de nesten ikke synelige lengre. Heldigvis:) soler meg også i dette svangerskapet, men da bruker jeg en sun stift solfaktor 25 på overleppa. Skulle tro at jeg ble mye blekere der en i resten av ansiktet, men fargen blir gjevn og fin.

Skrevet

Fra uke 25 til uke 26. Har tatt solarium i mørketiden, 15 min hver gang (ca 4 ganger). Er nå i uke 39. Har ikke smurt meg inn med noe når jeg har tatt solarium og ansiktssola har også stått på. Ja, det er nok individuelt. Fin tid å dra til syden på når man er 6 mndr.på vei, da er som regel formen ok.

Skrevet

takk for inspill.. kansje jeg skal tørre å lure til meg litt solariumsminutter, etter et nokså misslykket spraytanforsøk :P hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...