*lykkelig mamma* Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Huff jeg blir snart smårar. Kjøpte en brio happy for to uker siden men nå angrer jeg. Hadde opprinnelig lyst på en simo kombi... Vurderer nå å legge den nye happyen ut på finn for så å kjøpe simoen istedet. Hva ville dere gjort? Det er kun en igjen på tilbud på den butikken som selger sånne vogner her... Så her må jeg bestemme meg fort!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Gjør det!!!!! Ikke noe godt og være missfornøyd..... Kjøpe også feil vogn!!Angret meg i flere uker før samboer skjønte det var noe galt..Da la han den ut for meg meg på finn og jeg fikk kjøpt drømme vogna.Emmaljunga:=)har aldri angret en dag etter.... Det er viktig at du er fornøyd!!!
*lykkelig mamma* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg er veldig fristet ja. Drømte om barnevogner i hele natt... Klarte å si det til sambo i går. Føler meg jo litt dum også... Men det er jo jeg som kommer til å trille mest. Han blir nok litt oppgitt. Men det er første gangen jeg angrer så fælt på noe å da...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Bytt vogn du,så blir det bra;=)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Sikkert litt hormoner i tillegg,men da det gikk opp for meg at jeg overhode ikke likte den første vogna ble jeg rett og slett deprimert.... Hadde mareritt om hvordan det ble når banret kom og skulle bruke den osv!! Det var ikke noe god følelse i det hele tatt:=/ Syns du skla gjøre det du føler for!!!Samboeren din får heller syns du er litt ``rar`` men som du sier det er du som skal ha mest med den vogna og gjøre...... Har du bestemt deg???
*lykkelig mamma* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg tror det. Han synes brioen ser mer moderne ut. Å at den blir mindre å legge sammen. Men jeg har tenkt å tenkt å jeg skal jo ikke kjøre så mye heller. Bor på "landet" å kommer for det meste til å trille. Ååååååååå!!! Jeg vet jeg kommer til å angre fælt hvis jeg ikke gjør det... Men får jo litt dårlig samvittighet for han som synes den vi allerede har kjøpt er finere å.....
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har angret på at vi kjøpte Simo kombi jeg da...... Håpløst tung og baksete vogn. Men oppdaget ikke det før vi kjøpte OTH som vogn nr 2. Nå brukes simoen kun i barnehagen. Men angrer du allerede så kjøp den vogna du har lyst på! Du får nok solgt den ubrukte vogna uansett.
*lykkelig mamma* Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg gjort det!! Gal som jeg er! Kommer til å kjøpe en vogn nr 2 når babyen begynner i barnehagen jeg å. I de barnehagene her hvor vi bor ligger ungene i vogna å hviler til de er tre år. Trenger en god å romslig vogn å ligge i da.Jeg angra plutselig så fælt at jeg ble uvel... huff...dumme meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå