Gå til innhold

god morgen alle sammen, god morgen far og mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hit litt da..... da skal dere få være med å rydde og vaske og male og pakke og fikse og ordne så fotgrafmannen kan komme.... hadde ikke det vært kosleig ? og hvis alle tar med seg en mat eller to, så blir det fest!

vet dere forresten om det finnes potetmospakker uten melkepulver i???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER å rydde, vaske og pakke. så jeg kommer ilende hihi

Når vi er ferdige hos deg så løper vi bare hjem til meg og fortsetter der.

Er det melkepulver i potetmospakkene da? Jeg tilsetter alltid melk jeg...

Hmm. Har ingen pakker og sjekke akkurat nå heller...

Teit om de skal tilsette melkepulver hvis man skal ha oppi melk selv også. Da utelukker man jo kjapt melke-allergi-kjøperne.

Skal du bruke potetstappa til å pynte med eller? Til fotografen kommer. Lage litt snø f.eks...

Det hadde blitt fint hihi

Skrevet

Jeg tenket jeg skulle sprute noen sånne rosetter i hjørnene og kanskje få til å lage en sånn takrosett for det er jo så fint syns jeg.... er det ikke potetmos man bruker da?

Skrevet

Jo, det er klart det beste.

Får man ikke tak i det kan man krumme i sammen hybelkaniner og spraye dem rosa. Men jeg har hørt at hybelkaniner har vært litt vanskelig å få tak i i dritgreihulen i det siste. Så jeg ville absolutt gått for potetmos.

Skrevet

nei nei nei hybelkaniner er det mange av... det er umalt falter det begynner å minske på :-) hybelkaninfarmen er helt enorm så jeg gleder meg til våre, da løper de sikkert og gjemmer seg under verandaen til naboen.

etter at vi fikk melkeintolleranse her i huset har jeg jo oppdaget at alle fabrikanter putte bittesmå doser av melkepulver i absolutt alt de lager. Det er helt på bærtur spør du meg.... rart i grunnen... Poenget er at jeg skal lage komler til kjærestenfisen og den oppskriften jeg har er det potetmos i, og når jeg skal lage til MAAAAAAAAAAAANGE så hadde det vært greit å slippe å koke 20 kilo poteter og mose dem liksom....

Skrevet

Absolutt. Det skjønner jeg kjempegodt. Og komler som er så supergodt må man jo lage litt av også da, når man først er i gang. Slik at det rekker til alle :o) Jeg skal også ha vettu...

Men hva slags merker finnes det av potetstappe da. vi har mills, maggi.... kommer ikke på flere jeg.

Hva med å spørre produsenten... Sende mail eller ringe...

Finnes det kanskje en nettside for melkeallergikere?

En sånn smart side med tips og triks?

Skrevet

det kan hende... jeg har ikke sjekket hvilke produsenter som finnes jeg.... treig kone, men sikkert lurt å søke litt på nett.... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...