Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvor mye hadde det vært villige til å betale for et sete som er brukt i 9 mnd?
Nætte;mortil2 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Betalte litt over 2000 for tre år siden for et nytt et.. Tja, vanskelig å si hva jeg hadde betalt for et brukt, siden jeg har store motforestillinger mot å kjøpe brukt.. Måtte i så fall være noen jeg kjente godt.. Men halvparten kanskje hvis det ser pent ut?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 vi var i svrige å kjøpte dette setet for 1200,-, var på tilbud da...hvis du veit at det ikke har vært å kollisjoner og sånne ting og det ser pent ut så ville jeg vel sagt som olinebrumm og knøtte halvparten:) lykke til med setejakt:)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2008 Takk for svar. Jeg har fått tilbudet om å kjøpe gjennom gode skilder, så jeg er villig til å kjøpe det brukt. Er ellers også veldig nøye, og liker ikke å kjøpe brukt.
Nætte;mortil2 Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Ja jeg er kanskje overforsiktig når det gjelder bilseter, men vi byttet sete til vår knøtt da vi kjørte utfor.. Stoppet fort og hardt i en snøfonn, og jeg ble så usikker da at vi kjøpte en ny stol! Men lykke til! For vi har vært kjempefornøyde med vår (var ikke den han satt i under utforkjøringa, da hadde vi byttet til storstol), utrolig kjekt med den basen som var så grei å bare klikke stolen på plass i...
*Super*Mamman* Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Vi kjøpte akkurat et helt nytt et. Betalte 1600 ink base. Var på tilbud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå