Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hvor lenge kan babyen/barna bruke desse? Mener hvor lenge er det plass til dem i den? Tenker kanskje på å kjøpe en Odenwalder dunpose jeg da. Noen som vet?
Gjest mphs Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jenta mi på snart 2,5 år bruker fortsatt voksiposen når hun sover i barnehagen.
Kakebakesøte Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Det er forskellige lengder på de. VOksipose er jo greit for den kan barnet bruke lenge, men de er store til bitte små nyfødte (dette er min mening). Odenwalderposen er i to forskjellige str. En som er ca 1 meter og passer til barn opp til 1 -1,5 år og neste størrelse som er 120 cm ca passer til barn rundt 3 år (så klart veldig individuelt). De blir også litt store til bitte små babyer, men et tips fra butikken var at man kan brette/dytte inn litt i enden så den passer i vognen. Det er en veldig lett og fin pose, vi har den. Ville ikke byttet den bort (vi har også voksi, den er god den og, men da til større barn synes jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå