Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Jeg lovte visst å gi en liten oppdatering til de som ga meg svar på spørsmålet mitt i går. Jeg var veldig uheldig og fikk gjort ett eller annet med ryggen min i går. Skulle være så flink og rydde litt her, men det ble det satt en stopper for da en eske som inneholdt juletrefoten ødela ryggen min. Jeg var litt i villrede ift om jeg skulle kontakte lege med en gang eller se det an litt. Etter hvert (da telefonen hos legen åpnet igjen kl. 13.30) ringte jeg dit for å be om hjelp. Tror dere det var hjelp å få? "Du kan ta 2 paracet 3 ganger om dagen og legg deg i sengen på ryggen med bena i 90 grader. Dersom du ikke blir bedre eller du blir verre, kan du kontakte legevakten i kveld eller ringe tilbake hit i morra". Ja vel, tenkte jeg og hev innpå et par paracet. Utover kvelden ble det igrunn bare vondere og tilslutt fant samboeren min og jeg ut at vi måtte ringe legevakta. Var det hjelp å få der? "Du kan ta paracet og ligge på ryggen med bena høyt. Og så foreslår jeg at du kontakter legen din i morra". *HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL* Hva f***n skal man med legevakt hvis man ikke får bruke den? Vel.. Tenke at jeg måtte ihvertfall stå opp såpass tidlig i dag at jeg kunne begynne å ringe legekontoret kl. 08.00 idag. Brukte vel 20 min på å komme meg ut av senga og få på meg klær. Så ringte jeg.. Nettverk opptatt! Etter mye om og men kom jeg endelig igjennom, men følte at jeg nesten måtte si at det gjør enda vondere enn det det gjør. "Er du oppegående i dag da?" *grrrrr* Fikk nå ihvertfall time hos legen min i dag da - kl. 12.00. Mamma kommer for å kjøre meg =) Hun har stor bil som det skal være enkelt å komme inn og ut av =/ Får håpe legen min finner ut av dette da..!
tri smi kinisiri Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Kan være et skikkelig hekseskudd... Sinnsykt vondt! Anbefaler å gå til kiropraktor, han kan brekke opp om det er noe som har låst seg eller gått i "krampe"... Leger har stort sett ikke annet enn smertestillende å stille opp med når det kommer til rygg-plager. Ikke farlig å gå til kiropraktor selv om man er gravid! De har i allefall greie på det de driver med. Lykke til!
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Nå har jeg fått vært hos kiropraktor. En besynderlig opplevelse =P Han sa at jeg var skikkelig skjev i korsryggen - noen skiver som hadde flyttet på seg... Men han fikk knekt dem på plass og det var en real mirakelkur! Har fortsatt vondt og skal tilbake til kiropraktoren på fredag. Han kunne fortelle at legen min hadde feildiagnostisert meg grundig, men at legen min gjorde rett i å henvise meg til kiropraktor. Jeg har ihvertfall fått en ny Gud - kiropraktoren som hjalp meg i dag =) Håper jeg blir enda bedre etter timen på fredag. Takker for lykkeønskninger og god støtte =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå