Gå til innhold

Nå skal det lages barn.. hehehehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt fra billig-tester.no 21 eggløsningstester + flere gradiditetstester..

Blir det ikke barn snart no så vet ikke jeg altså.. hehehe.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ikke missunnelig jeg vel ?? hehe:)

ønsker deg selvfølgelig LYKKE til å håper det sitter fort!!:D

Skrevet

da har du utstyret klart :) men har dere prøvd uten all assistanse da? (eggløsningstester altså...) lykke til!!!

Skrevet

Åååå ja da.. Har prøvd i 2 år vi.. Prøver dette nå ellers så har legen sagt for noen mnd siden at han vil sette meg på utredning.. =)

Skrevet

Jeg prøvde i 3 mnder å bli gravid jeg, de 2 første inntenst med eggløsningstester, siste mnden tenkte jeg det får gå som det går og hadde sex bare en gang, her sitter jeg og er 6 mnder på vei uten eggløsningstest. Ikke stress så mye med eggløsningstester osv, la det skje når det skjer.

Skrevet

Heeeeey:) Kos deg masse med mannen. Sender over masse befruktnings støv ***********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************MASSE LYKKE TIL :) *********************************************

Skrevet

Jeg har ikke stresset i mnage mnd.. det vil si halvannet år . I noen mnd har jeg regnet meg frem til når jeg skulle ha eggløsning og prøvd og ha sex da.. det funket ikke.. Så nå prøver jeg med eggløsningstester.. =)

Skrevet

Masse lykke til!

Godt tips til webside - kan være kjekt når tid for nr.2 kommer =)

Skrevet

da satser vi på at spiren sitter snart :) kos dere med prøvingen videre da!!!

Skrevet

He, he... jeg mente når mannen min og jeg skal prøve på flere...=)

Skrevet

jeg skal kjøpe raviditets test i dag,klarer ikke vente til i morgen!ha ha ha

Skrevet

Ja, jeg var inne og kikket på den web-siden du nevnte i innlegget ditt; www.billige-tester.no =)

Skrevet

Sånn ja.. hehehe.. =) Ja det er ganske mye billigere på den siden .. Også clear blue testene er mye billigere.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...