Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har ligget hjemme med virus i munn(sår på tunga og tannkjøtt betennelse) Igår spiste jeg en salat med tunfisk og ble skikkelig dårlig kastet opp i hele natt.Og idag er jeg skikkelig svimmel med utrolige smerter i munn.. det er vel ikke noe farlig???
Trappetrollet.. to små&spire:) Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 skal man spise tunfisk når man er gravid da?? Tror jeg ville ringt legen for å høre om det er noe å gjøre med dette! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Det sto på nettet at tunfisk på på boks kunne man spise
lillespiren2:) Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Hei Ingen vits å nøle! Kontakt legen din.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Er det herpes-utbrudd kanskje? Da blir du veeeeeldig dårlig og får sår og blemmer i munnen første gang du har utbrudd. Det er best å dra til lege å få smertedempende og rensegreier til munnen. Håper for din del det ikke er det for samboer hadde det og han var dårlig han!! God bedring!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 vært der 2ganger pga viruset jeg ha i munn. og hun mente nå at jeg har litt dårlig imunnforsvar og at det ikke er noe farlig. Og hun sa at tunfisk var tryggt å spise.Tenkte jeg skulle ringe tannlegen min nå. har jo hatt en infeksjon i tanna mi før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå