Gjest Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Stemmer det at utfloden kan skifte farge, bli gulaktig hvis man er gravid? Jeg mener jeg har sopp eller noe...Har aldri hadd dette foer. Hvordan vet man hva det er? Det kloer ikke eller noe. Men det er oekt mengde og endring i fargen... Beklager detaljene!! Setter stor pris paa om noen kan svare meg! Kanskje har _du_ erfaring med dette?
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Var hos legen i dag fordi jeg har fått "sporblødning". Fikk forklart at forandringer i utflod. farge og konsistens er ganske sikre tegn på graviditet. Så lenge det ikke lukter vondt, er det visst ikke noe å bekymre seg for. Så hvis du har gulaktig, seig, slim-lignende utflod, er det mest trolig helt normalt. Men ta for all del kontakt med lege eller jordmord hvis du er i tvil. Set er ikke noe som er verre enn å gå og lure.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Takk for svar Nina!! Ja den er seig og slimete. Den lukter ikke. Noen ganger kommer det saa mye at jeg tror det er TR som kommer... Kanskje jeg faar se det an litt, skal teste paa loerdag! Spennende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå