Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

snufs snufs... var så sikker på at den ville bli positiv i dag, men neida...:( har jo fått flere positive billigstrimmler.... skjønner ingenting jeg...

venter ikm om 4 dager...håper jo at jeg er gravid men jeg har ikke akkuratvsåå god tru nå... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende d e for tidli.for meg virke d som dn digitale treng my hcg.

Skrevet

Jeg får også negativ CB digital test! TR har ikke kommet i dag, skal teste igjen fredag hvis hun ikke har kommet til da

Skrevet

jeg gir opp...

nå vil jeg bare legge meg ned å skrike og syns synd på meg selv....

hater alt nå...

syns d er rart at jeg har 7 positive tester oxo ikke være gravid... emn jeg er nok ikke d da... snufs snufs....

f.............

har ikke lyst til å dra på jobb i dag.... sitter her og prøver å finne på en dårlig unnskyldning..... for jeg har ikke lyst..........

Skrevet

Spis en kjempestor sjokolade, eller noe annet digg.

Hjelper litt når man synes synd på seg selv :)

Også krysser jeg fingrene for at det bare tar litt tid før det vises på testen!

Skrevet

du er ikke den eneste..jeg har også testet negativt med CB flere ganger, men har ikke hatt mensen siden 6 nov, og den er ALDRI forsinka.. og jeg har masse symptomer. men hver gang jeg går et håp og tar en test, så er den negativ..jeg blir så deppa, og lei meg...

orker ikke gjøre noen ting enn å ligge hjemme...

Skrevet

Kjære deg, 4 dager før IKM? Les på pakken så ser du at det er vel bare ca 50% som får utslag så tidlig? Og at CB trenger mer hcg enn billigtester tyder jo på at du bare trenger litt mer hcg...7 pos tester lyver vel ikke? Tok selv CB digital 3 dager før IKm, negativ. Dagen etter viste den gravid. :)

Ikke gi opp enda!

Skrevet

svak svak strek på qr... da må d vel stemme... kan vel ikke være så mange dumme tester her ute i denne verden...

Skrevet

Svak positiv test x 2, en negativ! Hva skal vi troo? IKM 11.januar!!!

Skrevet

Håper vi er gravid nå- håper......... :)

Krysser fingrene for oss alle i samme situasjon!!!

Skrevet

det håper jeg også, men jeg har ikke så god tru nå.... :( har hatt tre tydelige positive igår og en negativ igår oxo flere positive tester i dag men di er svakere....

så ikke vet jeg... det ville vel ikke feste seg ordentlig da tenker jeg...

Skrevet

Pokkers tester :/

Skrevet

Nå må vi krysse fingrene :))

HÅPE!!!!

Skal u noe til lege?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...