labine Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Sønnen min har klart å få hull på kneet på utedressen sin (ikke så rart sånn som han holder på i akebakken på skolen...). Er det noen mulighet til å få lappet det...?
Mockanin Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Finnes klistrelapper og få kjøpt som fungerer fint. Brukte det ofte når eldstemann var yngre og brukte dress. Får kjøpt dem i "sybutikker" og helt sikkert mange andre steder også.
Leona* Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Er det gummi? Jeg har brukt en limtype som heter "aquasure" på min egen regnbukse. Men jeg vet ikke helt om den kan brukes på vanlig stoff også....
Fire småtroll Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Du får "vanntett" lapp i stoff på sybutikken. Husker ikke om de kaller det beavernylon eller gore-tex, men det fungerer ganske greit. Har brukt det på dressene til min aktive lille gutt som sliter hull på absolutt alt. Blir ikke helt perfekt da, løsner etterhvert, men dressen kan ihvertfall brukes en stund til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå