MamaMia76 Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Har sovet som en stein hele svangerskapet. På forrige kontroll ble det imidlertid konstatert at blodprosenten var litt lav. Har etter anbefaling fra jordmor tatt floradix i en uke. Blodprosenten er fortsatt lav, men etter et par dager med tilskudd begynte jeg å slite med søvnen. Regner med at dette er helt tilfeldig? Eller er det noen andre som har opplevd at de sover dårligere etter jerntilskudd?
lilleluna7 Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Ikke akkurat jerntilskudd, men har hørt at om du tar multivitaminer litt sent på kvelden, kan søvnen utebli noe. Floradix skal fremme jernproduksjonen, men der er vel litt andre godsaker i den også tror jeg. Tar du den sent, kan du kanskje heller prøve å ta den om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Tror nok ikke du sover dårligere, du har bare fått litt mere overskudd. Så der du før opplede at du sovnet som en stein, tar det kanskje litt lengre tid før søvnen kommer. Opplevde akkurat det samme som deg da jeg begynte å ta jerntabeletter, men det stabiliserte seg etter ei lita stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå