kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12261950&sid=xz14nbcEHClX267856&WT.svl=Link Der er hun
Northernlights Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Var nysgjerrig,og åpnet linken-.Fin hest =o) Men du,hvorfor står det at hesten gies bort (øverst),men nederst står det at hun selges kun til erfarne/voksne?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2008 aner ikke, de jente som har henne er bare 14ìss berter som aldri skulle tatt i en hest, kjenner litt til hesten fra før, å kjente henne ikke igjen i beskrivelsen deres. hadde jeg hatt mulighet skulle jeg tatt henne, men med en til baby til sommern har jeg ikke mulighet:( er synd, liker hesten jeg
marie_25 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hei:) det der er ikke Stork Rosa, men Stork Pia. Kjenner godt til begge di hestene.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 hehe ja kom til å tenke på det dagen etter, hodet surrer litt vettu:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå