Gå til innhold

DU SOM HAR EID STORK ROSA!! SE HIT!!!!!!!1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nysgjerrig,og åpnet linken-.Fin hest =o)

 

Men du,hvorfor står det at hesten gies bort (øverst),men nederst står det at hun selges kun til erfarne/voksne?

Skrevet

aner ikke, de jente som har henne er bare 14ìss berter som aldri skulle tatt i en hest, kjenner litt til hesten fra før, å kjente henne ikke igjen i beskrivelsen deres.

hadde jeg hatt mulighet skulle jeg tatt henne, men med en til baby til sommern har jeg ikke mulighet:( er synd, liker hesten jeg

Skrevet

Hei:) det der er ikke Stork Rosa, men Stork Pia. Kjenner godt til begge di hestene.

Skrevet

hehe ja kom til å tenke på det dagen etter, hodet surrer litt vettu:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...