Gå til innhold

Angående graviditetstester!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tok min første test 1 dag etter ikm som viste svakt positiv. Tok tre tester til de neste tre dagene som også viste svak positiv. Både jeg og mannen min så et tydelig strek men det var svakt. Brukte QR-tester. Var hos legen 6 dager etter ikm og der var også testen svak, så han ble litt usikker så jeg må tilbake der om 10 dager og ta en test til. Ble da veldig lei meg etterpå for jeg har hørt at et strek er et strek så jeg måtte vel være gravid vel? Måtte kjøpe en clearlue digital etterpå, tok den testen 2 dager etterpå og den lyste GRAVID mot meg :) Da kan det vel ikke være tvil om at jeg er gravid vel?

 

Håper på positive svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk dere :) Var hos legen i dag og tok en graviditetstest igjen og den var sterk positiv nå :) Så da er det bare å juble! JIPPI :)

Skrevet

Gratulerer!!! da er du beviset på at en strek er en strek ;) Herlig å slippe å gå rundt å lure :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...