Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Tok min første test 1 dag etter ikm som viste svakt positiv. Tok tre tester til de neste tre dagene som også viste svak positiv. Både jeg og mannen min så et tydelig strek men det var svakt. Brukte QR-tester. Var hos legen 6 dager etter ikm og der var også testen svak, så han ble litt usikker så jeg må tilbake der om 10 dager og ta en test til. Ble da veldig lei meg etterpå for jeg har hørt at et strek er et strek så jeg måtte vel være gravid vel? Måtte kjøpe en clearlue digital etterpå, tok den testen 2 dager etterpå og den lyste GRAVID mot meg Da kan det vel ikke være tvil om at jeg er gravid vel? Håper på positive svar
Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Tusen takk dere Var hos legen i dag og tok en graviditetstest igjen og den var sterk positiv nå Så da er det bare å juble! JIPPI
Rascal_4.11<3 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer!!! da er du beviset på at en strek er en strek Herlig å slippe å gå rundt å lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå