Ville Vera Skrevet 23. januar 2008 #1 Skrevet 23. januar 2008 Noen som har erfaring med den? ææ, finner ikke ut hvilken jeg evt skal bestille.
Mininni Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg skal kjøpe den selv, bestevenninnen min anbefaler den på det varmeste!
Måånestråle Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har bestilt den på nettet, fordi jeg så at det var den ammehjelpen.no anbefalte/solgte på sin nettside for litt siden. Nå ser det ut til at ammehjelpen.no har stengt sin nettbutikk, så jeg bestilte den på www.net-apotek.no.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Brukte en eldre variant av denne med forrige baby og var kjempe fornøyd!
3 skatter ute:) Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 den er enkelt og greit suveren. prøvd mange varianter. allianceapotek har den også på sin nettbutikk, og på apoteket. (skal du pumpe ofte\ mye, kjøp med ekstra sett med delene som skal vaskes, det har de på alliance hvertfall, for der leier de ut medela pumper også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå