Gå til innhold

Finnes det no slags prevangsjon som du ikke legger på deg av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føruten kondomer liksom ;) heh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avholdenhet.... :o)

Skrevet

det var jo ikke svaret jeg ville ha da :P hehe

Skrevet

P-staven!! Ånei.. kusina mi la på seg 20 kilo pågrunn av den..og det var bare på 5 mnd.. hu var syltynn før nå er a overvektig.. så ikke prøv den..

Skrevet

Det er noe som heter fruktbarhetscomuter, som måler temp i kroppen hver dag. De skal visst være like sikre som p-piller.

Skrevet

Computer, skulle det selvfølgelig stå..:)

Skrevet

ja den kan man til og med bruke hvis man prøver å bli gravid også..

Skrevet

kobberspiral

Skrevet

Baby-el ladycomp/pearly, kobberspiral og hormonspiral er det vel få som legger på seg av, har jeg hørt...

Skrevet

Jeg stilte legen min omtrent samme spørsmål, og han sa at man ikke legger på seg av noen hormonpreparater. Men, det er selvfølgelig alltid et men, noen fikk litt (mye) økt matlyst. Og spiser du mer legger du på deg...

Ifølge han var det bare å fortsette å spise det samme som før, selv om du følte deg sjesken og småsulten, så ville du ikke legge på deg...

Vel, jeg er ikke født med en sånn jernvilje..

Går på Cerazette jeg da, og det fungerer veldig fint, lite hormoner og ingen problemer med vekta.

Skrevet

kobberspiral:)

d er d eneste jeg ikke legger på meg av. jeg får masse vann i kroppen når jeg går på hormon preparater, så jeg må holde meg unna de,blir oxo kjempe sint og får migrene veldig ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...